Search Posts

Як правильно організувати маркетингові канали

Для просування товару необхідні маркетингові канали. Це можна сказати один із найважливіших чинників маркетингової політики. Без цього каналу ну ніяк – ні в кут ні в двері.

Це дуже цікаво можна зобразити на прикладі річки яка тече по рівнині. Коли русло чисте, то річка тече швидко,хлюпотить, вода чиста і так і хочеться у ній скупатися. Цілковитою протилежністю цьому є річка замулена, або загачена. Вода стоїть на місці і не йде через поля а вони в результаті цього висихають.

Так само у маркетинговій політиці. Підприємство випускає чудовий якісний товар який може принести людям користь від його споживання. Але коли немає каналів по яким він проб’ється до потенційного покупця, то чого він вартий?  Ви не здобудете нічого.

Тому потрібно прокласти шлях, очистити цю річку від непотребу а в нашому випадку від зайвої бюрократії,некомпетентних спеціалістів. Однак не так просто дійти до кожного потенційного покупця вашого товару. Не кожне підприємство має ресурси для створення торгових точок по цілій Україні та й у власному регіоні. Взагалі не їхня то справа, їхнє діло виробити товар. Просуванням товару повинен займатися спеціалізований відділ.

По перше чим він я думаю має зайнятися, це тим як збути товар. Для цього потрібно знайти посередників які живуть тим що скуповують товар а потім продають його учасникам роздрібної торгівлі, тобто маленьким кіоскам чи торговим центрам. Перевагою є те що ви продали дистриб’юторам партію товару і далі займаєтеся виробництвом продукції.
Тепер ваш товар вже купили і він дійшов до споживача.Можна подумати і про рекламну кампанію. Якщо ваш товар засвітиться, то і зацікавлення відповідно появиться. Створиться споживчий попит і власники суб’єктів роздрібної торгівлі самі потягнуться до вас великою чергою. В результаті ваша річка потече не як замулена рівнинна а як бурхлива гірська і шум її буде чути далеко від русла.

пісні про новий рік

Однак просування буде ефективніше якщо ви зможете на всю маркетингову політику поглянути так би мовити із висоти пташиного польоту. Тоді як ваші конкуренти це зайці які бігають по кущах і бур’янах і нічого не бачать дальше свого носа. А ви сокіл який високо літає, і все бачить, в тому числі неефективні дії конкурента. Накінець хочу зазначити,що маркетингові канали це тільки один із елементів вдалої побудови працездатного господарського механізму.

Напишіть відгук